Popular Posts

Saturday 26 February 2011

untuk permulaan...

Bismillahirrohmanirrohim...

Aku memulakan tulisan ku dengan nama Nya yg mulia...
utk pertama kali nya..
aku menulis blog...
bukan tak punya keinginan memiliki...
cuma kekangan masa yg mencemburui..

aku cemburu akn mereka...
yg amat bijak mengatur kata2..
menaip sebutir2 mutiara terindah yg mudah terlekat di dada..
insyaALLAH..
aku memegang satu amanah..
apa saja tulisan tgnku perlu ku jwb di akhirat sana ..
mudah2an apa yg aku cuba sampaikan dpt menjana saham akhirat ku..
ku mahu menjadi seperti mereka..
yg pergi meninggalkan dunia hnya dgn buah bicara...
jika manusia mati meninggalkan nama,.
harimau mati meninggalkan belangnya..
aku mahu mati meninggal kan kata2..

insyaALLAH..
ini tulisan pertamaku
moga bukan yang terakhir..
kerna aku melihat masih jauh misi dan visi ku..
utk addeen tercinta...

ya ALLAh.. berkatilah usaha kami yang ingin menyahut seruan hadith kekasihMu..
"ballighu anni walau ayah"
sampaikan walau satu ayat..
redhoilah apa yg kami lakukan..
kerna redho Mu la yg kami buru..
jauhkan lah kami dari pimpinan toghut dan hizbisyaiton..
Pada Engkau lah kami yg hina harapkan..
Pimpinlah kami ya ALLAH..pimpinlah kami dgn Haq Mu..
semoga kami meraih keredhoanMu..amin ya Robb

No comments:

Post a Comment